تجلیل استاندار یزد از دانش آموز نخبه یزدی به مناسبت روز دختر/زمینه سازی برای شکوفایی استعدادهای دختران استان

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد به مناسبت روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، در منزل خانواده صبا فروزش؛ از نخبگان دانش آموز استان حضور یافت و از این دانش آموز، پدر، مادر و معلمین وی تجلیل کرد.

استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، «صبا فروزش» را یکی از پدیده ها و نخبگان استان دانست و گفت: این دانش آموز تلاشگر پایه نهم، مسلط به سه زبان زنده دنیا و دارای قریحه قابل ستایش ادبی و توانمندی ها و مهارت های بسیار خاص است.
 
وی با اشاره به آشنایی با این دانش آموز، در مراسم روز ملی دختر در استان اظهارکرد: با اجماع نظر شورای معاونین و مدیران حوزه بانوان و دفتر اجتماعی استانداری، مقررشد از پدر و مادر این دانش آموز، به واسطه تربیت و پرورش چنین فرزندانی قدردانی شود.
 
فاطمی با بیان اینکه پدر و مادر این دانش آموز نخبه، از جامعه معلمین و فرهنگیان استان هستند، افزود: پدر و مادر دانش آموز بازنشسته و یا به تعبیری بازایستاده بوده و کماکان در حوزه تعلیم و تربیت در حال فعالیت هستند.
 
استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد دارای دختران توانمند زیادی همچون «صبا فروزش» است، گفت: اهتمام جدی ما بر فراهم سازی بیش از پیش بسترهای تاثیرگذاری و بروز استعدادها و شکوفایی دختران استان است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات